onsdag 4 november 2009

kållandsöträffen

Önskar alla deltagar i kållandsöträffen "sket fiske" framför allt mitt eget lag. Hoppas att någon av lagets hangaround/prospekt får möjligheten att försöka axla min tunga börda i detta team. Själv åker jag till Toronto, Canada på bröllop. Har bokat in en hel dag på bass pro shop. Tydligen får jag ha 2*23 kg + 10 kg i handbagage med mig hem. Kanske kan snylta lite på tjejens extra resväska också :)

Kommer följa tävlingen på online.

Andreas - Glöm inte smågodis om sockernivån blir för låg under tävlingen för "vissa" i teamet.

Håkan - Håll Andreas hemma från stadtshotellet så du slipper ha honom sovande under tävlingen

/Den förlorade lagmedlemen (slappis)

Sätter även en hundring på att hinden kommer att gästspela någon av dagarna för att sedan åka och skjuta en 14 taggare dagen där på.

Inga kommentarer: